Педагог - дефектологтардың көрнекі диагностикасы бар балалармен арнайы түзету-дамыту жұмыстары жүргізіледі:

- жоғары миопия, 

- күрделі астигматизммен жоғары гиперопия,

- ауыр амблиопия,

-ЧАДНВ,

-стагмус,

- конвергентті және дивергентті страбизм.

       Коррекциялық - дамытушылық жұмыстың мақсаты: есте сақтау, ойлау, зейін, визуалды қабылдауды дамытумен бірлікте көру кемістігін өтеу және түзету.

       Тапсырмалар:    

1. Балаларда олардың визуалды қабілеттері туралы және көру қабілеті нашар қолдану қабілеті туралы түсінік қалыптастыру.

2. Барлық бұзылмаған анализаторлардың көмегімен қоршаған әлем туралы ақпарат алу қабілетін қалыптастыру.

3. Балаларға өз дағдыларын пәндік-практикалық, когнитивті, коммуникативті іс-әрекетте және кеңістікте бағдарлауда қолдануға үйрету.

Дамытушылық-түзету сабақтары негізгі бағыттар бойынша өткізіледі:

1. Көрнекі қабылдауды дамыту .

Сабақта көрнекі қабылдаудың бұзылуын түзетуге бағытталған әдістер мен тәсілдер қолданылады: әртүрлі бейімделу және кеңістіктік локализация жағдайындағы негізгі қасиеттер, заттар мен бейнелер (пішіні, мөлшері, түсі). Мысалы, «Дәл сол затты тап», «Дәл сол заттарды жинап ал», «Саған не жақын, ендеше», «Бөлшектерден бүтін құр», «Жоқ фигураны тап». «Өткір көз» торлы симуляторын пайдаланып, балалар заттарды негізгі белгілері бойынша салыстыруға, тануға және жіктеуге үйренеді. Дәлірек үйлестірілген визуалды-моторлы реакцияларды қалыптастыру, мұғалімнің қол қимылының белгісіздігі мен қаттылығын жеңу үшін дефектологтар стандартты емес құралдарды: «Көзілдірік шыныдан» көшіруге арналған экранды, сурет салуға арналған кестені сәтті пайдаланады.  

  1. Сенсорлық және ұсақ моториканы дамыту.

Бұл бағытта барлық қызмет түрлерінде жұмыс жүргізіледі. Саусақтар мен қолдардың ұсақ моторикасын дамыту үшін саусақтарға және қолдарға түрлі заттармен жаттығу жаттығулары, қолмен массаж, «Сиқырлы қарындаш», «Золушка», «Құрғақ бассейн» тренажеры, саусақ ойындары, қайшымен жұмыс, пластилинография, жаттығулар таяқшалармен, бұл мұғалімнен басқа - дефектологтар өз қолдарымен жасалған стандартты емес жабдықты сәтті пайдаланады - құммен сурет салуға арналған кесте, бұл визуалды және перцептивті бақылауды дамыту үшін амблиопия және страбизм балалармен жұмыс жасауда қолдану өте маңызды. оларда. Нәтижесінде балалар еркін және сенімді түрде сурет сала бастады және қарындаштарды қолдана бастады, өйткені олардың визуалды-моторлы үйлесімділігі жақсарды.  

  1. Кеңістіктегі бағдар.

Кеңістікті бағдарлау сабағында кеңістікті полисенсорлық қабылдауды дамыту үшін дидактикалық ойындар мен жаттығулар қолданылады. Ойындар мен жаттығуларды өткізу процесінде балалар іс жүзінде қағаз бетіне, фланелеграфқа бағытталуға үйренеді, сонымен қатар кеңістік бағыттарын ауызша белгілеп, сызбалар мен жоспарларды қолдана отырып кеңістікте шарлауға үйренеді. Педагог - дефектологтардың жұмысында «Сиқырлы құлып» электрлендірілген стенд, «Қалампыр» тренажеры, «Көңілді ұяшықтар» магниттік тренажеры сияқты жабдықтарды қолданады, соның арқасында балалар микро ұшақтың бүйірін, кеңістікті бейнелейді. Стандартты емес жабдықтың артықшылығы - оны танымдық іс-әрекеттің әр түрлі кезеңдерінде қолдануға болады. Схемалар мен жоспарларды қолдана отырып кеңістікте бағдарлану мектепке дейінгі жастағы балаларға көмектеседі Ойындар мен жаттығуларда мектеп жасына дейінгі балалар сызбада көрсетілгендей заттарды орналастыруды үйренеді; оларды сызбада белгіленген орындардан табыңыз; сызба бойынша нақты объектілердің орналасуын белгілеңіз. 

  1. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар.

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру сабағында мұғалім-дефектологтар фланелеграф театры, көлеңкелер ойыны, дербес шығармашылыққа бағытталған стандартты емес «Берч тоғай» жабдықтарын тиімді пайдаланады және өзін-өзі тануға, жеке тұлғаның өзін-өзі танытуға ықпал етеді, бұл қолайлы жағдайлар жасайды. баланың әлеуметтенуі үшін. 

Педагог - дефектологтардың жұмысында компьютерлік бағдарламалар кеңінен қолданылады:

«Релаксация» - орналастыру спазмын жою;

«Пышақ» - бинокльді көруді дамытуға арналған;

«Гүл» - көздің бұлшық еттерін жаттықтыру;

Электрондық кесте симуляторы Шулте көру өрісін кеңейту үшін қолданылады.

Сіздерді ынтымақтастыққа шақырамыз!

© 2024. Детский сад Акку отдела образования Темиртау