Форманың, өлшемнің сенсорлық стандарттарын қалыптастыру

түстер; объектінің құрылысы

     Бала спектрдің негізгі түстерін қызыл, сары, көк, жасыл, қызғылт сары, қоңыр, көк, қара, ақ, күлгін түстерді ажыратып, атауы керек.

Қараңғылықтан жарыққа және жарықтан қараңғыға (6-8 реңк) қанықтылығы бойынша серияларды бөліп көрсетіңіз.

Қоршаған кеңістіктегі және сюжеттік суреттегі заттардың түсін сипаттай білу.

Жазықтық пен көлемдік негізгі шеңберлерді, шеңбер, үшбұрыш, квадрат, сопақ, тіктөртбұрыш, шар (шар), куб (куб), конус (мұнара), призма (шатыр), цилиндр (құбыр), эллипсоид ( жұмыртқа).

Геометриялық фигураларды тақырып бейнесімен және қоршаған кеңістіктегі заттармен байланыстырыңыз. Параметрдің белгісі

түсінуді, атауды бағалайды: (үлкен - кіші, жоғары - аласа, кең - тар, ұзын - қысқа, жуан - жіңішке). Биіктігі, ұзындығы, ені, қалыңдығы. Жоғары - төменгі, ұзын - қысқа, кең - тар, жуан - жіңішке; Көлемі бойынша объектілерді дұрыс корреляциялау.

Нысандарды көлемді етіп орналастырыңыз (биіктен төменге және керісінше 6-8 нысанды орналастыру немесе көзбен салыстыру арқылы).
Жад ерекшеліктері:

Балаға кезекпен 10 суретті көрсетіңіз. Әр суретті көрсету уақыты 1-2 сек. Әдетте бала 10-дан 5-6 затты есінде сақтайды. Балаға 10 сөзді оқыңыз: үстел, дәптер, сағат, ат, алма, ит, терезе, диван, қарындаш, қасық. Одан сөздерді қайталауын сұраңыз. Бала кем дегенде 4-5 сөз есте сақтауы керек.

Ата-анаңыздың атын, әкесінің атын, тегін, мекен-жайын, атауы мен әкесінің атын және олардың кәсібін айтыңыз.

Кеңістіктік қатынастарды қабылдау:
Кеңістіктік предлогтар мен үстеулер туралы түсінік. Белсенді сөйлеуде предлогтар мен үстеулерді түсініп, қолданыңыз: бастап, on, астында, on, in, to, артында, келесі, жоғары, бұрын, арасында, алдыңғы, алға, артта, артта, үстінде, төменде, төменде, оң жақта , солға, оңға, солға, айналасында, айналасында. Үлкен кеңістіктегі қашықтықты бағалаңыз. Жоғары - төмен, алыс - бір және әр түрлі бағыттағы өзінен бағыттау нүктесімен жақын), шар немесе куб не жоғарыда ілулі, қандай объектілер сізден алыс, сізге жақын;
Микро бағдар парақта. үстіңгі, астыңғы, ортаңғы, ортасынан оңға, ортасынан солға, жоғарыдан төменге, төменнен жоғарыға, солдан оңға қарай және әр түрлі бағытта. Парақтың жоғарғы жағына шеңбер, төменгі жағына үшбұрыш, ортасында төртбұрыш және т.с.с. саусағыңызды төменнен жоғарыға, жоғарыдан төменге және т.б.

 Дене бөліктерін және олардың кеңістіктегі орналасуын білуге ​​және атауға өзін-өзі бағдарлау өз денеңізде және қуыршақта жүру жақсы. Дене бөліктерінің кеңістіктегі орналасуын айту; басыңызды, мұрныңызды көрсетіңіз….; сізде біреу, сізде екеу, ішіңіз қайда, қуыршақ артта, қарындашты оң қолыңызға алыңыз, т.с.с.

 Тақырып кескінінің бөліктерінен тұтас жасаңыз (тігінен және көлденеңінен қиылған 6-8 бөлік, сондай-ақ қиғаш кесілген күрделі нұсқалар). Ойнату үлгісін талдау, суретте не бар екенін анықтаңыз, заттың қандай бөліктері бар екенін айтыңыз, сол суретті өзіңіз құрастырыңыз, қалай жүктейтіндігіңізді айтыңыз, содан кейін не болады.

Синонимдерді, антонимдерді сөйлеу кезінде қолданыңыз. Заттар жасалынатын материалдарды білдіретін сөздер (қағаз, ағаш және т.б.).

Апта күндерін, тәулік бөліктерінің, жыл мезгілдерінің тізбегін атаңыз. Оларға сипаттама береді.

Нысандардың ерекше қасиеттерін дамыту:

Бала қарама-қарсы температуралық сезімдерді ажырата білуі керек: суық, ыстық, сөзбен белгілеу;

дәм сезімдері (қышқыл тәтті, ащы, тұзды);

кинетикалық сезімдер (ауырлық сезімін қабылдау: ауыр, жеңіл)

Жалпы және ұсақ моториканы, графомоториканы дамыту:

Әр түрлі бұлшықет топтары үшін қимылдарды үйлестіруді дамыту. Балалармен ойнаңыз: нысанаға лақтыру, «сақина лақтыру», доп ойындары, шеңбер. Балаңызбен сөйлеуді қолдай отырып, саусақ гимнастикасын жасаңыз. Бала білуі керек (байлау, байлау, түйме). Баламен бірге геометриялық фигураларды дөңгелетіңіз, шекара сызыңыз, графикалық диктант (көрнекі және есту). Заттық кескіндер контуры бойымен қағаздан қайшымен кесу. Көлемді және жыртық аппликация техникасында жұмыс.

Тактильді-моторлы қабылдау:

Заттардың әртүрлі қасиеттері мен сапаларын сипап анықтаңыз (жұмсақ - қатты, кішкентай - үлкен). Бетті ұстаған кезде қабылдау (тегіс, кедір-бұдыр, тікенді, пушистый). Ұсынылған 2-3 ішінен қажетті объектінің контурын түртіп табу. Балшықпен, қамырмен және пластилинмен жұмыс (илектеу, илектеу, престеу). Ертегі мозайкасы бар ойындар.

© 2024. Детский сад Акку отдела образования Темиртау