Музыкамен жиі кездесіңіз, ол сіздің досыңыз және көмекшіңіз болсын. Егер сіз балада музыкалық қабілеттерді дамытатын болсаңыз, бұл сіз оның ішкі әлемін, есте сақтау қабілетін, фонематикалық есту қабілетін, қимыл-қозғалысты үйлестіру мен ырғақты белсенділікті, ұйымшылдық пен зейінді дамытатындығыңызды білдіреді. Сондықтан сіздің балаңызға әр түрлі музыкалық шығармалар арқылы әр түрлі сезімдерді сезінуге мүмкіндік беріңіз. Ол өзіне сенімді және айналасындағыларға сезімтал болады.

Табиғат адамға жомарттықпен сыйлады, ол оған қоршаған әлемді көру, сезіну, сезіну үшін бәрін берді, оған айналадағы барлық түрлі дыбыстарды естуге мүмкіндік берді.

Музыкалық - бұл адамның музыкалық іс-әрекеттің әр түрлі түрлерінде өзін-өзі белсенді көрсетуге мүмкіндік беретін қабілеттер кешені.

Музыка тыңдау:

             Ата-аналардың музыкаға деген көзқарасы балаға беріледі Егер ересектер онымен музыкалық шығармаларды тыңдауға қызығушылық танытып, өз көзқарасын білдірсе, сезімдерін түсіндірсе, онда нәресте рухани байиды, оның талғамы мен сүйіспеншілігі қалыптасады. Керісінше, ата-аналардың музыкаға деген немқұрайлығы және «жеңіл» әуенге деген әуестігі баланың жан-жақты дамуына кедергі келтіреді, оның көкжиегін кедей етеді.

  • Кассеталарға немесе дискілерге жазылған әндер, классикалық музыка шығармаларынан үзінділер салыңыз. Шығарманы тыңдау кезінде қызығушылық танытыңыз. Өзіңізді тек бір бағыттағы музыкамен шектемеңіз.
  • Кейде музыканың фонында баланың назарын көп аудармай, әдейі ойнатыңыз. Ол сіздің балаларыңыздың музыкалық жинағынан тыңдайтын музыканы таңдап алсын.

Ән

  • Балаңызбен қарапайым және түсінікті балалар әндерін шырқаңыз.
  • Үйде балалар әндері мен балаларға арналған музыкалық фильмдердің жазбаларын жасаңыз.
  • Баланың дымқыл салқын ауа-райында көшеде айқайламауын қадағалаңыз, дауыстық аппаратты салмаңыз. Мектепке дейінгі жаста вокалдық аппарат әлі қалыптаспаған және қоршаған ортаның жағымсыз факторларының әсеріне ұшырайды.

Музыкалық қимылдар. Би.

            5-6 жасқа дейін бала көптеген би қимылдарын меңгереді, тек қолын немесе тізесін шапалақтауды ғана емес, өкшемен соғуды да біледі; кезек-кезек алға, содан кейін оңға, содан кейін сол аяққа; аяқтың ұшымен айналу, сонымен қатар би қимылдарын, «таңдау», «бүйірден жүгіру» және т.с.с. орындайды, билерді, заттармен қимылдарды мәнерлі және ырғақты түрде орындай алады, әндерді өз бетінше қоя алады.

  • Баланы билеуге арналмаған музыкаға билеуге шақырудың қажеті жоқ.
  • Музыка қатты болуы мүмкін емес. Көңілді, сергек - бірақ қатты емес.

 Баланың музыкамен байланысы неғұрлым белсенді болса, соғұрлым ол музыкалық болады, соғұрлым ол музыкалық бола бастайды, музыкамен жаңа кездесулер соғұрлым қуанышты және қалаулы болады.

Музыкалық режиссер Татьяна Головкина

© 2024. Детский сад Акку отдела образования Темиртау