2019 жылдың 18 сәуірінде балабақшада «М.Монтессори әдісі бойынша дидактикалық материалдар» байқауы аясында көрме ұйымдастырылды.
Байқаудың міндеттері: М.Монтессори әдісі бойынша оқу қызметінің сапасын арттыратын тиімді және тиімді дидактикалық материалдарды анықтау және тарату; мектепке дейінгі білім беруде білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал ететін инновациялық идеяларды қолдау; ата-аналар мен мұғалімдердің шығармашылық бастамасын дамыту және көтермелеу.
Дидактикалық материалды бағалау шолу конкурсы туралы ережеге сәйкес жүргізілді. Негізгі критерийлер:
- эстетикасы, өзектілігі, практикалық құндылығы, шығармашылық тәсілі.
Оқу дидактикалық материалдың көмегімен шешу мүмкіндігі; білім беру; дамытушылық және түзету тапсырмалары;
- Тапсырмаларды балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкестендіру;
- Балаларға түсінікті Монтессори материалдарын қолдану ережелері;
- Монтессори материалдарының асқынулары мен вариацияларының болуы;
Сайысқа барлық жастағы топтардың мұғалімдері және ата-аналар қауымы қатысты.
No10,4,9,5,1 топ тәрбиешілері ұсынған эстетикалық және практикалық материалдардың көптігі.
Сайыстың әділқазылар алқасы No10, Гуржий А. В., Кузьминчук Н., No4, Тәжібаева А.М., Коспанова А. А., No9, Алданова Г.Р, Жуманова Б Б. топ тәрбиешілерінің мұқият және шығармашылық жұмысын атап өтті.
No8 топ тәрбиешілері В.В.Коновалова, No5, И.В.Сафроненкова, О.Т.Смирнова Ата-аналар қоғамдастығымен Бизи тақталарын жасау бойынша сапалы жұмыстар жүргізді.
Көрмеде түрлі оқу материалдары ұсынылған: ілгіштері бар түймелер, түймелер, түймелер, найзағайлар, шынжырлар, шілтерлер, ілгектер, садақтар, бұл көру қабілеті бұзылған балаларды арнайы киіну дағдыларына үйретеді. Қабылдауды жанасу арқылы дамыту үшін (стереогнозия) «Қызғылт піл» ойыны ұсынылады, мұнда балалар жанасу арқылы «пілдегі» заттарды анықтайды. Стереогностикалық қабылдау заттарды жанасу арқылы зерттеу арқылы дамиды. «Busyboard», «ғажайып палитра», «тетрис», «зығыр арқан», «гүлді жапырақшалармен безендіріңіз» және тағы басқалары көрменің инновациялық мазмұнын айқындады. Материал белгілі бір қабілеттің дамуына ықпал етеді ( түстерді қабылдау, сөйлеу қабілеттерін дамыту және т.б.)), балаларға іс-әрекеттің түрін таңдауда навигация жасауға мүмкіндік береді (зерттеу, шығармашылық, ойын). Монтессори материалдары ойыншықтарды емес, нақты заттарды қолданады: түйреуіштер, бұрандалар, түймелер, тақталар және т.б.
Дидактикалық материал көрмесін талдау оның жаңартылған мазмұнын ұсынуға мүмкіндік берді.
Әдіскер Шигабутдинова Н.И.